Kändisar jag är lik

Sitter här och läser mina favorit bloggar och jag såg att några av de hade skickat en bild till 118-800 och frågat vilken kändes de var lik, jag var ju tvungen att göra de själv, allt lite kul :P


Så jag skickade in en bild och frågade Vilken kändis är jag lik? Och fick tillbaka ett ur gulligt svar inom 5 min, där de stod :)


Hej! Oj. Vad snygg du är! Jag känner igen naturlig skönhet när jag ser den. Du är verkligen ett typexempel.  Vi tycker du ser ut att kunna vara syster till Lauren Conrad. Du ser ut som sötnosen Rachel Bilson och snyggingen Mandy Moore som många brudar skulle göra allt för att ha. Du är som en liten kameleont som liknar de flesta kändisarna. Du lär inte ha svårt med att hitta män i ditt liv. Dem står säkerligen på kö för att prata med dig. Hoppas de värmer för det är sanningen. Puss o kram från Martin på 118800


Helt underbart, sitter fortfarande och små ler lite för mig själv :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0