I´m back!

Haallååå!! :) Ja jag vet att de var ett tag sen nu men jag har verkligen inte haft något lust alls att skriva något p.g.a. av de som hänt, men nu hade jag tänkt att jag skulle försöka att börja blogga igen.
Veckan började bra, i måndags kom pappa då vi åkte till skroten (tygaffär) en pappa dotter dag :) jätte mysigt, sen i tisdags åkte jag hem, så har varit hemma nästan hela veckan + att lovet börjar på måndag, så de är skönt att de är så mycket ledigt nu, hinner man smälta allt. Än så länge känns de för privat att ta upp här, men de kanske kommer något senare how knows?!..


Idag är de ialf fredag, och har precis gjort i ordning mig för att möta upp pappsen med hans syrra och äta lunch ute.  Ska bli trevligt :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0