28 kilo

Hej hallå!! Jaha då var man tillbaka igen då, sitter nu och försöker att betala räkningar men internet är som vanligt fuck up, får uppdatera hela tiden och sidan kan inte visas :/ åhhh skit jobbigt, så om jag slutar tidigt någon dag i veckan nu så ska jag ner till Telia butiken och köpa internet, för de är funkar inte längre, måste ha ett fungerande internet..  Nog om internet :P

Nu ska jag försöka ta och packa upp den 28 kilo tunga väskan jag hade med mig :P hehe pappa vägde den innan jag åkte, fattar inte att de kunde bli sååå himla mkt. :P




Kommentarer
Frida

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-05-08 @ 17:04:09
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0