26/4

Hej hallå :) Då var denna dagen slut den mé :P Åh min sömnadsperiod är över, så vi (min grupp) kommer inte ha de mer som lektion. Lite tråkigt, man märker att de börjar lida mot sitt slut, själv tycker jag de är skönt ;) Har fått mycket gjort idag, ett linne och en kavaj är i stort sätt klart till modevisningen, har bara lite handsömnad kvar att göra som jag tänkte göra ikväll framför något bra tv program :P


Efter kvällsmaten var vi på stan en liten runda, och jag hittade en liten sak till mamma som hon ska få :P hihi kanske nu till helgen eller när hon fyller, fast de blir nog nu till helgen, tror ingen av oss orkar vänta :) hehe eller vad säger du mamma?? :) Hittade även två par strumpbyxor till mig själv,  och ett par jätte snygga shorts men de ska jag nog vänta lite med :P finns så mycket snyggt och somrigt just nu. Inte bra dä :P


Nu blire snabb plockning i rummet och sen ut och springa i de fina vädret :) all påskmat och påskgodis måste bort nu..
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0