2 april

God morgon! Sovit Gott? De har jag, så himla skönt att komma hem och sova i sin underbara mjuka säng :) tss^^  Igår så hämtade mamma mig vid bussen och vi åkte sedan och hämtade pappa och handlade lite inför kvällen :) Tacos stod på menyn :P och pappa som fyller år nästa vecka fick sig en present av mig :P en Jeans skjorta :) skit snyggt.


Sitter här och lyssnar igenom all musik jag har för att hitta den perfekta till modevisningen, jätte svårt, hittade några till här hemma så nu har jag några fler att välja på, lite svårt, men de bästa är att gå ut och typ power walk och ha musiken i lurarna, kan man gå lite snyggt ute på vägen :P tss^^


Och snart ska jag ta och göra i ordning mig så ska vi åka till Östen och köpa lite våffelsmet :P mums

See yhaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0