Tryck

Hallå på er :)


Håller på att packa och städa lite, för i morgon drar jag hem till päronen, var ledig på fredagen så passar på :) får jag en dag extra hemma :) har lite att göra hemma också :)


Textiltryck hela dagen lång :) gjort stämplar och schablon, gjorde i ordning min screen ram så ska hämta en teckning hemma som jag ska trycka :) kommer nog bli ur tjusigt tror jag :)


Var nere på H&M idag, och de gick jätte bra att byta :) så skönt :) de är skönt att man kan göra sånt, om de skulle bli fel, så kan man alltid fråga i butiken om man får byta, hon frågade om jag ville byta till en annan, men ville ha samma fast en annan st bara, och de gick hur bra som helst :) riktigt trevliga i H&M butiken, alltid glada och ett leende på läpparna :) hihi



Nepp nu ska jag fortsätta att packa, sen blire IDOL :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0