Tre flickor

Hallå :)  hoppas ni har de bra?!
Jag har haft de bra idag :) vi har haft tryck hela dagen lång, och allt har blivit så bra :)


Belyste ramen så får vi började :) sen var de bara att börja trycka.. första trycket blev lite suddigt, men de ser ändå bra ut :) andra blev perfekt,




sen var de bara att testa med färg, och de blev med as bra :)
Så då gjorde jag det på en väska som jag har gjort tidigare och min design logga
 finns där med, så de passade juh bra :P och målade i med samma färg, blev snyggt det med :)



Grymt snygg.. Taaack :)


Kom på lagom när de var några timmar kvar innan vi slutade så gjorde jag två överraskningar till mamma & pappa :) så de får dom se när jag kommer hem nästa ggn, elr att jag sparar dä ända till Julafton, så hinner dom nog glömma bort det :) tsss :P hihi







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0