Step up

God kväll :)

har äntligen kommit hem nu :) så har hunnit äta lite och packat upp, tror jag ska ta o göra iordning mig för natten och sen lägga mig i sängen och kolla på någon mysig film :) tror de får bli en gammal klassiker :)

  

Imorgon börjar en ny vecka och ett nytt kapitel i mitt liv ;) har ganska mkt att fixa efter skolan, ska kolla på ett par löparskor, och inskaffa lite annat. slutar inte allt för sent heller så hinner nog med de mesta innan de stänger. 

Vi börjar med företagsekonomi, kommer nog bli riktigt spännande :) kan var bra och veta och lära sig lite mer när jag har ett eget företag :) så får vi hoppas att de kan rulla igång igen :D skulle tagit med mig tyger nu när jag var hemma, men de fick inte plats :S får ta de nästa ggn :)


puss kram & god natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0