sovmorgon

God morgon :)


Orkade verkligen inte gå upp i morse, men sen när jag var klar med allt, så kollade jag schemat bara för att, och de fick jag ju reda på att jag hade sovmorgon till 10 :) så de var bara att gå ner och äta frukost och sen gå tillbaka, funderar på att sova någon timme elr så.. för jag är såå jävla trött.  De har blivit så att jag är pigg på kvällarna ist..


Åå nu på torsdag drar jag hem till päronen :) vi ska fira min Zara på fredag och mormor på lördag :) kommer bli skönt att komma hem ett litet tag :) har lite att hämta och lämna också.. så


Nu är de verkligen höst ute.. löven börjar falla och de blir kallare, men de är härligt :) HIHI 



bild:google.se



Kommentarer
Christoffer Angelin

Inte mycket alls, bara skolan. Något planerat i kväll? :)

2010-09-14 @ 16:52:45
URL: http://fjortizfox.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0