små askar

Tjabba tjena… :) hoppas allt är bra med mina söta läsare :)


Själv har jag de bara bra, mkt energi och vet inte riktigt vad jag ska göra :) hämtade precis ut ett H&M paket som jag har väntat såååå länge på.. de har varit strul med det också.. de har åkt fram och tillbaka, så de kanske inte var meningen att jag skulle ha något, men men har fått allt nu och de var mkt nice :) men de får ni se imorgon :)


Hade textilkunskap i dag och textila tekniker, den första lektionen pratade vi om fibrer, och lite om färgning och om bomull :) och på textila tekniker fick vi göra stämpeltryck, mitt blev inte så snyggt, så jag får göra om det.. skulle rita på svart papper och sen klippa ut, och dra isär, så ska de bli ett annat mönster, de såg coolt ut först, men sen när färgen kom på plats såg de helt konstigt ut..



textilkunskapslektionen ;)


Funderar på om jag ska ta o börja packa lite smått och så.. jag har lite paket och slå in, så funderar på att göra mina små askar jag gjorde jätte mkt när jag var lite :) ska se om någon har färgat papper, annars får jag måla lite :) hhihi ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0