skissar..målar..skissar...



Ojoj vad tiden går :) har haft väv hela dagen och har precis hunnit så att jag kan börja väva på fredag :) Håller nu på att skissa lite modeskisser, för i morgon har vi fackteckning och vi ska inte riktigt vara klara, men på måndag ska de vara inlämnad, och eftersom jag inte kan jobba i helgen för då åker jag till GÖTEBORG, så får jobba nu ist :P men de är kul, så har inget emot det, och eftersom inte Tv:n funkar så kan jag inte se idol, och alla andra bra program som går i dag, så de blir att skissa för fullt ist :P  Oo gissa vad jag har gjort idag :) ringt till en praktikplats som jag JÄTTE gärna vill vara på, så de sa att jag skulle meila in mitt CV. Och de ska vi göra i morgon, måste ju ha några av mina lärare som referens kom jag ju på :P tss^^


Dags att fortsätta att jobba :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0