löparskor

Halluu!! :)

Har köpt ett par bra löparskor nu :) och ett par bra byxor att springa i, så nu j**vlar ska jag ta och träna :) båda ut och springa och förhoppningsvis på gymmet, ska skaffa ett gymkort också :)


Haft textiltryck idag, och shit va inget ville funka, när jag skulle skissa min bild, passade den inte, sen så skulle jag hitta en dator och en skrivare, måste jag tydligen gå in i en datasal och skriva ut, som har lektion då, kändes inte såå kul, men till sist fick jag tag på en dator och en skrivare, och har tecknat klart trycket, så ska bara belysa de i morgon, sen är de bara att börja trycka :) Ni får se när de blir klart :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0