Livet..

Då har man slutat för dan.. elr slutade redan vid 3, hade bara två lektioner med mönsterkonstruktion.. som jag sa förut så var de ett liv vi skulle göra.. Läraren sa att de var de svåraste, vissa saker på mönstret kanske var svårt, men inte alls. Tyckte de var enkelt :)  bara man läser instruktionerna ordentligt så går allt bra :)





Fick låna in Dan´s externa hårddisk men sjukt mkt film.. så ska plocka ordning lite i rummet sen blire film.. känns inte som om man gör så mkt mer.. jag får nog ta o inskaffa lite tyger så jag har lite annat att göra :) tiihii.. Kanske ska ta o gå igenom kläderna och se om de är något jag inte använder.. De finns de säkert :)kan jag ta med det nästa ggn jag ska hem.. för ska hem redan nästa helg.. Mormor fyller stort så vi ska fira henne med hela släkten :)

 



Kommentarer
isabelle

sv: hej! jag har köpt halsbandet på gina tricot! :)

2010-09-06 @ 17:45:34
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/
sofia

allt bra idag?:) KRAM SOFIA

2010-09-07 @ 16:17:08
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0