happy night

God morgon :) för min del ialf :) har nästan precis ätit frukost.. alltid lika gott att äta en ordentlig frukost när man har sovit ut, efter en sen kväll :)


De blev en lugn kväll på harrys i går, de var så sjukt många folk där, många 18-åringar ;S men kvällen var riktigt rolig, och vi ska ha lika kul om inte mer i kväll :) för vi ska ut i kväll med :) woohoo, hehe sen när började jag gå ut så mkt.. jo jag säger bara folkhögskola, finns inte så mkt mer att göra på helgerna, fest, träna, film, städa, äta, lektion. De är typ de som händer.. :P men de är så otroligt kul ändå, folkhögskolor är alltid något speciellt, hihi min pappa pratar mkt om sin tid i sthlm på Lillsved när han gick där.. och de var de bästa åren i hans liv, och de är det.. så när jag blir mamma kommer jag säkert att berätta om mina år på Löfta och Värnamo :) Aaaww!! ;) hihi


Här kommer lite roliga bilder från i går :)
 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0