håltimme..

Tjoho :)


Shit va jag var trött i morse, orkade knapp gå upp.. började med fackteckning nu på morgonen, gick igenom lite hur vi skulle göra våran halsduk, vi ska nämligen ha väv om någon vecka så vi ska börja med en halsduk.. har skissat upp lite olika, en kypert och en gåsöga, för jag har vävt innan så jag kan lite, så hoppas jag får göra en i gåsöga, de skulle bli så himla snyggt :)


Har håltimme nu till 2 sen har vi klasstimme sen slutar vi :) woohoo :) hihi, tror jag ska ta o städa, elr gå o kika på stan lite.. bara för att de är kul och tiden går lite snabbare då :) hihi


Dagens klädsel.. :) 


Tröja - H&M
Byxor- Ellos

Snart dags för lunch.. tror de var soppa :S

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0