De var droppen..

God morgon :)

Wii är värsta pigg idag :) trotts att jag inte kunde somna, pga grannen ovanför, de var droppen..
NU TÄNKTER JAG KLAGA!!!!

Sömnad idag, nu är de bara knappen kvar :) så jag undrar vad jag ska göra resten av lektionerna :)


13-17 ska vi vara i Aulan på Valdiskussion… fan va tråkigt.. och de är obligatoriskt så måste ju vara där.. hoppas bara att man inte ska sitta still hela tiden, Dan sa att vi skulle gå runt till de olika partierna och fråga lite, kan man ju fråga.. Varför ska jag rösta på er? Elr något sånt.. för jag är inte så insatt..  Om de blir för tråkigt får jag la gå och ta en väldigt långa kisse paus och gå och sätta mig i sysalen elr nått ;) hehe

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0