100909

Fackteckning nu på morgonen två timmar :) skulle fortstätta med att skissa upp våran halsduk som vi sak väva.. jag vet redan hur den ska se ut :) och på måndag ska vi åka till en garnbod, så jag hoppas jag hittar de jag vill ha där.. sen vet jag att vi har vit spottlama garn hemma, och jag vill nog använda det och jag har nog 3 härvor kvar som bara ligger, för jag ska ha vit och ljusrosa, blandad :) så hoppas på att de blir snyggt :)


Fick räkningen idag på boendet, den blev lite mer än vad jag hade trott, så.. aa de är bara tacka o ta emot och betala med ett leende :S ;) jaa.. 




Kommentarer
emelie

NU FINA DU FÅR DU KIKA IN PÅ BLOGGEN OCH LÄSA OM AUDITIONEN! HIHIHIHH.........

KRAM

2010-09-09 @ 18:59:48
URL: http://empaslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0