Yeeeeesssss!!!!!!!!

Hallå alla era goingar :)


Idag är jag glad igen :P i morse när jag vaknade och skulle kolla mina mail hade jag fått svar från en av mina praktiksökande :P hihhi ÅÅhh jaa jag har fått praktikplats :P berättar med om de närmare :P hoppas bara att jag hinner före att berätta de för päronen, så inte mamma läser de :P för jag åker hem om en timme :P så tänkte överraska de att berätta då ist för över tele :P ihihi men jag tror de kommer bli grymt bra, och jag kommer nog lära mig sjukt mycket :)



Ska ta o städa rummet, så de är fint och snyggt tills jag kommer tillbaka :P så kan jag se om de är några saker jag inte behöver, för ska ha med mig lite saker ner, och många tyger, för jag är så grymt sugen på att komma igång att sy ordentligen nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0