ojoj, va tiden går..

Nämen hallå på er :)


Nu har de hänt mkt :P ehhe elr aa kanske inte så mkt ;P men har hunnit med sååå mkt på sömnaden :P har sytt två skjortor, ett par chinos och en oversize tröja.. sen nu håller jag på med en gullig sak till jul ;P som ni kan få se sen.. blir en lite överraskning så länge ;) tss^^ bilder på kläderna kommer nog också upp snart, men inte nu blir nog när jag kommer hem ;)


Men shit hörrni.. De är redan torsdag och de är loooov snart :) så himla gött ;) och i morgon slutar vi tidigt, el aa halv 1 så då blire bara att sticka upp och ta på sig jackan och gå ner till maten för att se om de är något gott, annars till stationen, och åka till Jönköping ;P ska möta upp päronen på A6 för en liten shopping tur ;) får se vad som blir handlat :)


Bjuder jag på en höstbild, som jag tog senast jag var hemma :)



Kommentarer
Pappa

Fin bild du! Kram

2010-10-28 @ 22:06:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0