mystjejsovkväll

Medans jag skrev och publicerade förra inlägget, skrev sandra till mig på fb chatten, och frågade om jag ville komma :) klart jag ville det :) så när jag kommer hem blir det bara äta och packa om för en mystjejsovkväll hos Sandra ;) tror jag behövde det :) så de kom i rättans tid :P hehe^^ se om de kommer upp lite foton efter helgen.. Hade tyvärr ingen bild på oss nu, men de får vi fixa i kväll ;) tss^^ elr va säger duh?? :P
 

Bara för de får ni en bild som är tagen exakt ett år sen, på västkusten från mitt fönster..
mm slå de ni om ni kan ;) då kan ni förstå att jag saknar västkusten ♥



Kommentarer
sandra

Jag längtar :) det ska bli så mysigt hihi

2010-10-22 @ 15:34:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0