Miss pink

Hallå :)

Håller på förfullt med att kolla praktikplatser, den jag absolut helst ville vara på tackade nej :( surt som faan.. men men, de är bara att bita ihop och söka vidare :) har lite andra planer nu med.. så ska se om de funkar :P


Idag blir de att ut och springa, för shit de känns som man bara har ätit idag ;) hehe måste även packa lite, för jag ska hem till helgen :D Dan skulle hem och han kör ändå genom staden så jag passar på :P kan man lämna lite och hämta lite kanske :P hade sån där julkänsla när jag vaknade imorse, så kanske ska ta med mig lite julpynt :P hehe kanske ska vänta med adventljusstaken, även fast de är så mysigt, men ett litet tag ialf :P till höstlovet.. då kan jag hämta den ;)


På tal om jul, så när jag var inne på Åhlens för några dar sen, hittade jag massvis med fina saker som jag önskar mig i julklapp :P de är självklart rosa, men ni som känner mig förstår juh :P hehe asså vissa av sakerna är ju bara menade för mig :)



Asså kolla stekpannan... EN ROSA de är ju bara för sött :) tsss^^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0