Måndag..

Hallå där :) Måndag och ännu en vecka avklarad :P inne på 6:e veckan redan.. de går riktigt fort :) känns som man har varit här mkt mkt längre :) sitter och kollar igenom lite praktikplatser, har redan ringt och mailat, den som jag absolut helst ville vara hos, sen finns de många som jag vill vara på :) de är svårt att välja hehe^^


Hade en riktigt kul helg i götet :) var kul att komma tillbaka :D har verkligen saknat det :) får ta en helg att åka ner till skolan sen :) de blev inte sååå jätte mkt bilder märke jag sen :P hade annat för mig ;) hehe oojojj :P en blev de ialf :P

Lite shopping blev de självklart i götet :P köpte bland annat detta på rean :P älskar rean ;)




Linne - Cubus
Halsband - H&M
Skjorta - H&M
Leggings x2 - Bikbok & Cubus
Läderhandskar - Åhlens city

Puss & Hej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0