"Kärlek på meny"

Scha Scha

Har varit riktigt skönt att vara hemma i helgen :) kunnat hämta lite saker och framförallt mina tyger och mönster :) så jag kan sy massvis nu :) nu jävlar ska vi komma igång att producera kläder för fullt ;) Men shit va mkt tyger jag hade, trodde inte jag hade såå mkt :P men de är bara bra, slipper jag köpa så mkt när jag ska till skroten sen :P


Ska snart kolla på Dansfeber reprisen, missade de igår, för vi kollade på ”Kärlek på meny” ist :) den är riktigt bra och romantisk :P innan den så blev de Step up 2 – The street som visades på tv´n. Älskar verkligen dom filmerna, step up 1 & 2 blir riktigt sugen på att börja dansa igen ;) ska nästan ta o kolla om de har någon dans på gymmet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0