höstmiddag

Fredag, och de är helg :) hade tänkt att stanna i helgen, lite mot min vilja, men idag bestämde jag mig för att åka hem :) och tur var de för dan ska åka till norrköping och på vägen släppa av en tjej i linköping, så då hoppas jag också med.. palla vara kvar… ååhh ;(

Igår hade vi höstmiddag, de var trevlig, åt jätte god mat :) så de var ju bra :P de var trerätters :) förrätten var en plätt med räk/ägg röra, den var lite lös och med ärtor i, och jaag åt det :) alltihop ;) även räkorna :) tss^^ varmrätten var helstekt kotlettrad, kulpotatis med svartpepparsås, men sallad och vitlöksbröd :) men ingen potatis för mig del.. de ska man inte äta.. Åh efterätten var en brownie med hallon och grädde :) mumms va god den var, och mkt farlig :S





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0