Götet.. here I come

Första oktober :) sommaren är slut och de blir bara kallare och kallare, typ som de var i natt, tydligen så sätter de upp vattensprinklar i varje rum i de huset jag bor i, och i går eftermiddag, så borrade de in i en ledning, som då gick till mitt rum, och poff så gick elementet sönder och de blev svinkallt, så jag fick sova med tre filtar + duntäcke och ändå frös jag lite, ooo va sur jag är, så jag pratade med internatföreståndare om detta, och jag känner inte för att betala så j**vla mkt som jag gör, så jag ska gå och prata lite med rektorn och se vad hon kan göra, för de är mkt som inte har funkat på sista tiden, de går en sak efter vartannat :S inte okej….  


Men nog om det.. snart ska jag gå ner till stationen för att åka till GÖTEBORG, ååhhh kommer ha så kul, synd bara att holly inte var där, men jag får träffa Sheila och förhoppningsvis Rania. Får se vad helgen har att bjuda på. De kanske kan komma några snabba inlägg, men den tar jag mkt av det när jag kommer hem, för nu vill jag bara njuta av tiden jag är där :)



Sheila & Jag ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0