Going

Hallå alla goingar :)


Då var man hemma i lilla staden igen, vaknade tidigt idag, så jag och mamma tog en promenad för att hämta lite paket som hade kommit, medan hon gick ner på stan tog jag en power walk på typ 40 min :) riktigt skönt :) och sen lite hemmaträning när jag kom hem, så nu är man nytränad och nyduschad :)
Igår var jag ju i Göteborg för att hälsa på syrran med familj :) lekte lite med August, gick en liten promenad till en affär, så då gick jag och A till lekparken :)




Visst är han en liten going ;)

Idag ska jag gå igenom lite saker i rummet som jag har bara blundat för dom senaste ggn jag var hemma, fast då var jag bara hemma över en helg, och nu är jag längre så då kan jag passa på :), ska även ta med lite julsaker till skolan sen :) vi har även börjat med färglära i fackteckningen och jag skulle ta med de övningar jag hade gjort, hoppas bara jag hittar dom och jag inte har slängt dom.. :S :) bäst att börja jobba :)


Just dä :) här är den toppen jag pratade om tidigare som jag själv hade sytt :)


blir även dagens outfit :)



Kommentarer
♥Claaaudia ♥

Hey :) Vad ska du göra på Höstlovet :)?



Psst.. Glöm inte att följa mig på bloglovin :)

2010-10-31 @ 17:12:53
URL: http://claaaudias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0