etikett

Heej hallå :)

Håltimme nu ett tag, eller Epra egentligen.. alltså egen arbete.. Vi fick i uppgift på facktäckningen nu på morgonen att göra egna tyg och pappersetiketter:) vilket jag tyckte var riktigt kul :P jag har tyglappar, och jag har funderat jätte länge på att skaffa pappersetiketter :) så de passade ju skit bra :P hhehe, så jag håller nu på för fullt med att skissa upp formen, vet på ett ungefär hur de ska se ut, stå de vet jag helt säkert :) men vi har två veckor på oss :P så jag kan nog göra lite i helgen :P när jag har varit hemma och hämtat lite, blir de lite mer saker som ska med hit :P


Snart kommer de en som ska borra hål genom väggen för att sätta upp sprinklers. Såg hur de såg ut i andra korridoren, och massor med rör överallt.. inte så snyggt kanske, men tur är de att jag bara ska bo här till sommaren och inte längre :P och man kommer säkert inte lägga märke till de heller :P


Nu vid 2 kommer vi ha klasstimme och praktiksamtal, jag har ringt lite till nu efter lunch, men jag känner mig inte lika pepp längre :S får prata med läraren och säga vilka jag har hört av mig till och vilka mer idéer jag har, för praktik de ska jag bara ha :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0