Det blir en...

Vaknade lite tidigare än vad jag hade trott, satte kl på 8 men vaknade ändå vid halv 8 :S.. kanske beror på att de lägger asfalt precis utanför mitt fönster… shit va de ska hålla på att fixa med allt nu när vi elever har börjat, kunde dom inte ha tänkt på de innan :/…  men ialf.. Har hunnit med mkt nu på morgonen :P har rensat ut massor med bilder och musik på datorn, och även hunnit mer lite i rummet, men vill inte göra för mkt för gubben ska ju in och sätta i rören, han borrade ju bara i går.. han kan la göra klart när han väl är inne i rummet, känns så jobbigt att ha honom här.. 


Vi har sömnad nästan hela dagen idag :) yhhaaaeeeejjjj :) vi ska börja på våran skjorta :) jag hoppas att jag har fått mitt sista tyg, så kan jag sätta igång :P för jag tog med mig de sista hemifrån :) ooo satt o skissade på skjortan i går, och den blev så himla snygg :) hoppas bara den blir som jag tänkt mig :) men de blir den nog :) jag är ju duktigt :P tsss^^


Bara för att så kan ni få en härlig höstbild, som jag tog i morse :)




Kommentarer
Angie.

Vilken mysig bild!

2010-10-12 @ 10:40:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0