äntligen....

Hallå mina solstrålar :)

Regn och rusk blev de här hemma, men tur de att man är inne ;) igår var jag hemma hos Sandra och hade lite myskväll med henne, åt lite godis och kollade på idol ;) fast de blev inte så mkt kollande, vi pratade mest :P sååå mkt att ta igen :) så på morgonen nu tog vi en liten tur i staden, tog typ 20 min sen va man klar, ganska liten och inte mkt att se.. ;P var inne på Gina Tricot, och såg ett par as snygga svarta chinos, så ska nog ta och införskaffa mig ett par sådanna :P

Väl hemma kollar jag igenom min post och ser att jag har fått paket :) ÄNTLIGEN så fick jag min efterlängtade klocka :) beställde den i mitten av sommaren, och fick den i veckan, men väntar man på något gott väntar man aldrig förlänge :) tss^^



Visst är den fin ;)

måste bara säga... jag lyssnar på julmusik nu.. :) love it ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0