12 okt

Hallå alla goingar :)


En riktigt bra dag idag :) jag gjort klart mitt mönster till min egen designade skjorta och även hunnit med att sy toillen :) mkt nice mkt nice :) Oh fick även veta att ett av mina tyger som jag beställde av en man har slutat att tillverkas, så de var inte så kul, men de är himla tur att vi ska till skroten i morgon :) Så då ska jag ta o köpa ett nytt sånt tyg :) hoppas bara att de har de jag vill ha :P annars så vet jag att jag har de hemma, så jag skulle kunna se om de funkar ihop med resten av tygerna :P för jag ha nämligen ha tre olika :P ÅÅhh den kommer nog bli skit snygg tror jag :)


Nu ska jag ta lite fil och banan och sen blire Paradise Hotel:) sen sova, för jag ska upp tidigt i morgon :S tss^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0