101013

Hallojsan :)

Torsdag redan, veckorna går riktigt fort.. Hade fackteckning nu på morgonen :) o de är så himla kul :) förr så hatade jag att teckna och måla, men inte nu längre, tycker de är skit kul :) och jag har pysslat med de vi gjorde på lektionen hela dagen sen vi slutade :) och nu är jag klar med de.. NI som inte vet så skulle vi göra Etiketter i prototyper och sen redovisa efter två veckor, och jag blev jätte nöjd med mig, tror jag säkert kommer att använda den själv snart/sen :D


Idag ska jag ta och packa lite till helgen, ska åka hem igen :) så ska nog ta och se om de finns lite saker jag kan ta hem :) de finns de nog, har redan fixat två kassar med kläder som jag inte använder, slipper de ligga och ta plats, kan jag köpa nytt ist :) hehe nee de ska jag verkligen inte ;) jag har shoppingförbjud denna måndag.. se hur länge de håller :) de gäller bara att inte gå ner mot stan :) tss^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0