Snart så.. :)

God morgon alla pigga och glada :) även ni andra ;) tss^^

Hade lite bloggtorka igår, men nu kör vi igen ;) igår gjorde jag inte mkt alls, åkte till tygmagsinet och köpte lite tyger ;) för nästa vecka ska jag och min grupp börja med hattar ;) och på skolan finns inte mkt snygga tyger :) jo de finns de ju men inte som jag vill ha som hatt, jag är inte direkt en hatt människa, men har hittat en som jag faktiskt kan tänka mig att bära :)


Kanske inte riktigt den men på ett ungefär :)
tänkte mer på den som kerstin har i Jul i bullerbyn :)
Klicka för att visa Megabild! Mink mössa -  hatt , vintage.



Igår när jag och mamma gick på stan så gled vi förbi guldfynd och om dom har tidningar utanför så tar jag gärna dom :) de är alltid lika kul att kolla ;) men jag hittade min ring :D till förlovning elr bröllop men den ringen ska jag ha  :) kostnaden struntar jag i för de är ändå inte jag som ska betala den hehe^^ så du som är där ute, var beredd på det ;)


Snygga va?? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0