Stilhistoria

Hallå i stugorna :)

Torsdag och vi har haft Stilhistoria nästan hela dagen, bara en lektion med klassen, annars de hela dagen, mkt mkt intressant :) tror inte jag har antecknat sååå mkt i mitt liv i skolan, skrev säkert 15 sidor.. hehe sen kollade vi på Elisabeth, en bra film, och ett bra sätt att se mer hur kläder ser ut, för vi gick igenom de kläder från 1300-1600, och om två veckor tar vi mer framåt :) till 1900 talet


Åh i morgon är jag ledig, EPRA men har sytt mkt på kvällarna, så jag tar lite sovmorgon och jobbar med hatten, sen ska jag packa o göra mig fin.. (finare;) och åkte till GÖTEBORG :)woohoo :) suveränt :) åh kommer bli såååå kul..



Kommentarer
Annie

Kommer bli en toppenhelg :D puss på daj

2010-11-18 @ 21:22:01
Carin

SV: de kommer de verkligen att bli :) puss puss

2010-11-18 @ 22:38:16
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0