Sjuk :(

Scha Scha :)

Usch har blivit sjuker, blev de i helgen, men de blev bättre under söndagen och på måndagen var allt helt bra, men sen i morse, usch viste inte alls vad de var, hade ont i hela kroppen, huvudvärk, och mådde illa, så jag tänkte att jag skulle testa lite att vara i skolan, men efter frukosten blev de värre, så jag fick sjukanmäla mig och gå o lägga mig, har typsovit hela dagen och kollat på film, så har bara vilat, och känner mig lite bättre, men man vet ju aldrig :S men hoppas jag kan gå i morgon för har missat en dag av hattsömnaden, visst jag kan ta igen de ganska fort, men pallar inte vara hemma en dag till :/ inte okej de här..


Längtar grymt mkt till helgen ialf :) den är fullspäckat av roliga saker, och den helgen kommer verkligen tillpassning :) ååhhh vill ha fredag nu :) men resten av veckan kommer nog gå fortare än kvick ;P hehe så snart är de helg :)¨


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0