En helg i..

Hallå :) hur har ni det? Bra hoppas jag, dålig uppdatering igår, men sydde ganska mkt igår, och kom inte på något rolig att berätta :S :P men idag är jag igång igen ;)

tack för de fina kommentarerna om hatten pappa och moster :) ♥

Idag är jag ledig, elr aa eget arbete, men jag syr så mkt på kvällarna så jag tog en liten sovmorgon idag :) mkt skönt, men vaknade ändå först halv 7 då jag brukar gå upp, men kunde ändå somna om till halv 10 :P mkt skönt mkt skönt :) och i helgen ska jag till Malmö och hälsa på stora syrran :) så päronen åker förbi Värnamo och hämtar upp mig, så ska vi ta lite fika här först och sen dra neråt :) blir la att hjälpa syrran lite, och gå på stan :) vill nog köpa lite mer tyg till hattar :P jag hatade nästan hattar förut, elr hatade kanske inte, men jag tyckte inte om det, men de vände ganska snabbt :P så nu blir man fascinerad att de finna så mkt och att de är så lätt att göra det :P tycker jag ialf, trodde de var mkt med komplicerat än vad de var att göra :) me like :P de finns en hatt till jag absolut vill göra, och jag har ändå två veckor kvar.. vad ska jag göra då tro :) inget ni vill beställa?? :)
Neee dags att fortsätta att packa :P

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0