Den nya..

Scha scha.. :)

Måndag igen, och skolan har börjat.. ingen.. började med företagsekonomi, gick igenom dubbelbokföring med moms, väldigt mkt att hålla räkning på så dä på morgonen, men till slut så gick det ;P

Hade sen mönsterkonstruktion, och sydde klart min toill till byxorna :) göttmos :) så nästa vecka ska vi prova, och göra mönster till leggings och börja på våra egna mönster, vet inte riktigt vad jag ska göra för byxor, men tror jag hinner med fler, så ska nog skissa upp fler denna ggn, för med skjortan blev den andra stressigt skissad ;) men den blev bra ändå :) ehhe tur de :)

Nu vet jag inte vad som händer.. ska nog kanske ta och träna lite, elr kanske sy lite ;)

Titta vad jag hittade på hyllan ;) va kan de vara ;)




Den är verkligen jätte god, och de räcker bara med en elr två bitar för den är så söt :) Ni måste testa den..
INTE DU MAMMA ;) hihi ♥ love you



Kommentarer
Sahar

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH va gooooooooottt

2010-11-09 @ 22:05:44
URL: http://sahari.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0