30 november

Hallojsan :) de var ett tag sen jag uppdaterade märkte jag, men de har inte haft tid till det helt enkelt :S I helgen var jag i Göteborg hos syrran med familj, och vi gick på Liseberg, svin kallt, så de blev en snabb rundtur runt hela och sen hem och värma sig :) tur att jag var där helgen innan så jag han o se allt ;) finns mkt att se, men jag tycker mest de är mysigt att bara gå runt och kolla, och få en massa julkänsla :)  hehe sen på söndagen fick vi följa med A när han hade barngympa och visade oss hur högt han kunde hoppa :) jätte söt :)


Skolan är igång som vanligt, har börjat med vävperioden nu som är resten av veckorna innan jul. Och denna ggn väver jag tabletter av pappers garn :) svart och rosa.. så klart :)
Jo jag har införskaffat mig ett par vinterskor, blev ett par uggs :) och fick de för 200 kr biligare :) me like ;) as
gött :) och varma o sköna är dom :) haha kolla jackan, ett C som i Carin passade mig perfekt tycker jag :) synd att den inte var svart o rosa, skulle de vara mig perfekt ;) hehe
Nu blire träning en timme, dusch och sen bara slappa framför datorn med lite nötter :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0