1 måndag kvar <3

Tjoho :)

Veckorna rusar verkligen fram, 24:e idag och de är 1 måndag kvar till JULAFTON :) wiii, åh längtar verkligen :) en sytant från Jönköping var här och visade symaskiner, och jag beställde en Pfaff overlock. Och de känns så himla härligt att äntligen få en sån :)

Hattlektionerna är slut, och här sitter jag med tre hattar jag kan använda :) en till mor min och en till prydnad :) De trodde jag aldrig om mig själv, att jag skulle ha hattar :) men se vad man kan ändras ;) två har ni sätt, mammas kan ni få se, men de andra två väntar jag med ;) ska göra lite till på den prydnadshatten ;) skulle vilja ha ett sånt huvud jag kan sätta den på sen, de borde nog finnas billigt någonstans :)




Idag blir de att städa och packa, för i morgon tar jag tåget hem till lilla staden, för att träffa mormor & morfar och sen åka vidare till GÖTEBORG.. igen ;) hhehe men mina päron och Zara ville gärna gå, och jag säger ju inte nej till en julmarknad :) ni anar inte hur mkt jag verkligen älskar julen ;) hehe^^


Favorit i repris :) Visst ser de mysigt ut :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0