Vill inte... Men måste

Hallå alla goingar :)


Inte skrivit något på ett tag, har haft såå mkt att göra..  Gjort klart två beställningar, håller på med en oh en är kvar :P


Har börjat packa nu ;( vill inte det, men de måste göras, satt på musik och bara börja i ett hörn, oftast fastnar jag vid fönster, för att kolla lite extra mkt nu kommer verkligen sakna utsikten, kunna vakna på morgonen och kolla vad de är för väder, om de blåser mkt elr lite. De kommer ta lång tid innan jag kommer hitta ett ställa med sådan fin utsikt, jag vill ha ett hus vid havet, och de kommer jag verkligen hålla kvar vid :P

Tyvärr glömde jag ta bilder på hur de såg ut innan jag började packa, men ni som känner mig vet att jag har mkt grejor, och de är inte mkt kvar nu att packa ner :P



Nepp här kan jag inte sitta för länge, packningen går inte av sig själv :P


 
Avslutar med den otroliga underbara utsikten :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0