kontroll

God morgon :)


Hoppas ni har sovit gott, de har jag :)  sov ännu en natt hos Sheila, och även Ranja sov där, imorgon bär de av åt olika håll, bäst att passa på att umgås så mkt som möjligt med folket :P


En heldag på Liseberg, underbart väder, en lyckad dag :)


Sheila & jag ♥



Första 5-kamps grejen, Minigolf :) jag ÄGDE på den :P 360 :)
tyckte jag var bra för att vara mig ;)



Vårat lag :) Isak and the leadings ladies



Andra grenen var att tanka bilarna :)



Kasta bollar på clowner :P



Sen var de dags att åka lite :P började med Flumride :)



Skulle fottas med en kanin :P



Kö till...... uppsvinget



Wiiii va kul den är :)



Bilden säger de jag vill ha sagt :P



Denna bilden avslutade vår dag, och även detta inlägg :P
Katt i som van stjärnvinsten på marabou :P

Alla lag skulle komma på en hejaramsa, vi kom självklart på den bästa, elr aa Zabrina gjorde det :)

KATTI HON KAN PUTTA BOLL
RANJA HAR FET BOLL KONTROLL
ISAK TANKAR MED SIN PUMP
SOFIA ÄGER DUMP THE UMP
ZABRINA HON SLÅR SÅ HÅRT
FÖR CARIN OCH ALICE ÄR INGET SVÅRT

VI É SNYGGA VI É SLANKA
NU SJKUTER VI VÅR ENDA ANKA!!!!!!!!!!!!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0