Louisiana

Då var man tillbaka från Danmark. En helt otrolig resa, både tråkigt och roligt, men jag är HELT slut i hela kroppen, måste verkligen sova tidigt idag :P


Louisiana låg helt otroligt fint, men inomhus var de inget för mig, tycker att den konsten de ställde ut var inget snygg alls, om jag ska tycka om konst ska tavlan föreställa något, elr att man kan se konstnären har lagt ner arbete och de finns en bakgrund, inte att de är bara färgklickar överallt, ser ut som om en 5 åring har målat.


Första stoppet med kaffe, som var mkt efterlängtat


KittyKatt (Katti) som var sjukt rastlös :P




Sen var vi på båten :)



Massor med fina hus såg vi när vi hade kommit fram till Helsingör :)



Då är vi äntligen framme vid Louisiana

fin murgröna, många fåglar och någon mus som gömde sig där


Mysig utsikt ialf :P



ET :) hehe nee men vet inte vad de för gubbe som står här :P



Detta var nog den tavlan jag tyckte var snyggast av alla de som fanns :P



De absolut bästa med hela utställningen var detta rummet :)

Ett rum fullt med lampor som ändrade färg, och speglar överallt och vatten på golvet :P


Och vipps var vi ute efter 1 timme i huset, och vi hade 4 timmar på oss,
så vi satt 3 timmar ute i solen och tog ett glas vitt vin :)





Och denna bild får avsluta resan :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0