Nytt jobb

Hallå alla sötisar :)


Har solvat hela dagen, shit va ont i ryggen man får av det, men jag är snart klar ialf, och de känns grymt skönt, är de bara skedningen kvar :P men den tar nog inte lika lång tid..


 
Fick reda på att jag ska ta o jobba lite i helgen, prova på lite med konferensvärdinna som jag ska jobba med under sommaren :P blev ju erbjuden ett högre jobb istället för att städa, grymt skönt :) rektorn sa att han tycker att de borde passa mig jag som alltid är så glad och ler hela tiden :P hehe


Har tre nya beställningar idag :) mkt mkt härligt :) ska ta o få fram några priser på vissa plagg, så kunderna vet vad de ska betala. Så måste jag även ta o sätta ett datum när de ska beställas senast. Än så länge, är de bara att beställa på :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0