Nya rummet

Hej alla goingar :)


Sista dagen som elev på skolan :( usch. Har gråtit några tårar idag ;( men som tur så är jag här i sommar och jobbar, så har lite mer tid på att mig att förbereda mig på att jag inte kommer att komma tillbaka :P


Har även flyttat från mitt rum till de nya, lite tråkigt, men jag får piffa upp det :P


Mitt nyblivna rum :P


 


Öppnade lådan igår :) iiii de kom en tår då med :P



Jag, Katti och Pär hade tråkigt när vi kom tillbaka efter jullovet, så vi ville göra något kul så vi gjorde en låda med våra mål i :P som crossroads filmen :P hehe och vi läste upp dom i går, shiit :)

Mina mål var:
att jag skulle komma in på värnamo textilakademin
att Thaalins Design går bra
och lite till :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0