Chez

Tjabba tjena hallå :P

Inte precis den valborg man hade tänkt, de var kul att tag. Skulle egentligen se kortegen men de regnade så vi drog till Chez ist för att äta, men sen gick alla till olika stället, så jag drog hem ist, de var  så skönt att komma hem och få sova ut. Åå gud va skönt de var att få sova ut :P sov 12 timmar, sjukt skönt :P

Sitter här genom förkyld och hostar :( i

Helgen blir verkligen en slapp helg, tänkte ta o storstäda rummet och rensa ut lite saker :P så slipper pappa köra
hem lika mkt ;)

oo igår gjortde jag min första inbackade fläta på min själv, blev riktigt snygg :P  elr kanske inte första men sist jag gjorde en på mig själv var när jag gick i 2:an på gymnasiet typ as många år sen :P



Kommentarer
Annie

Hoppas du har kryat på dig i helgen =) Puss & Kram

2010-05-02 @ 19:12:02
Carin

SV: jag mår lite bättre ialf :P hostan sitter kvar, men den borde gå över snart :)

2010-05-02 @ 19:58:35
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0