Wow jag är duktig!!

Shit asså, jag har verkligen jobbar med andra upplagan av min tidning hela dagen idag :) :) :), från halv 1 tills nu.. och klockan är nu 22,00, lite små kaffe raster ibland men jag har suttit vid datorn o drukigt kaffe ;) wow jag är duktigt :P hihi

Så nu är de sängen som gäller för hela slanten, ont i rygg o benet för att jag har suttit still hela dagen, men jag har fåt så otroligt mkt gjort o de är ju tur det ;)

Jag känner mig mkt bättre idag med så de känns riktigt skönt :) tänk va hälso medicin kan hjälpa ;) ^^

hehe de var en liten snabb uppdatering det ;)



Kommentarer
Annie

Härligt Carin =D och härligt att du mår bättre =D



Kramkram

2010-03-03 @ 12:41:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0