Kvinnodagen

God morgon alla goa o glada läsare :)


Oo va jag har sovit i bra i natt :P och drömt har jag gjort, men kommer inte ihåg vad :S de är inget kul att veta att man känner på sig att man har drömt något men kommer inte ihåg det på morgonen :/ :P


Igår tog jag Holly & Sheila ett träningspass lite spontant, och hade ”tjejkväll” på kvällen :P med nagelmanikyr och sånt :P hihi ^^ Jag provade ett nytt schampo TRESemmé och jag märkte i morse att färgen i håret fick tillbaka sin glans :) och jag har lite mer volym i håret :) riktigt kul, så den ska jag verkligen fortsätta med att ha



Idag har vi temadag och de är kvinnodagen så då blev de en temadag och kvinnor.. :P elr aa :/ några från Göteborg ska komma hit och föreläsa om kvinnovåld tror dom heter sharafs hjältar, tror de kan bli spännande, får hoppas på de ialf för de blir riktigt mkt lyssnande idag..



Kommentarer
sandra

Men du sharafs hjältar va det inte dom som va på platen och föreläste när vi gick där?? kommer du ihåg typ 3 killar eller något :)

2010-03-09 @ 14:47:14
Carin

SV: de var de säkert :P jag kommer inte ihåg det, men de skulle inte förvåna mig om de var dom.. :P

2010-03-10 @ 08:38:00
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0