Tidningsställ

Hejsan :)


Idag är äntligen tidningen klar och utskriven och två av modellerna har fått den :) mkt härligt.. men de tog lite tag innan jag hittade en bra skrivare, först så tog färgen slut i ena och sen i den andra och jag hade inte ens börjat att skriva ut, men sen fick jag låna lärarnas skrivare på deras kontor och då gick de jätte bra :)


Ikväll är de Vernissage i Kungsbacka. Vi på konsthantverk linjerna har ställt ut där, inte jag men tänkte åka in och se hur de ser ut :P Men däremot ska jag ställa ut i A-salen när vi har Öppet hus :)


Har vävt en väska men den blev inte så snygg till det, så de fick bli ett tidningsställ istället :P Riktigt snyggt :P

Kanske ska ta o göra lite fler i olika färger och sälja i mitt företag :P
Men visst är den snygg :P


Passar till min fina matta jag har gjort med :P


Svart med rosa prickar på ena sidan och rosa med svarta prickar på andra :)


Idag har de varit grått och tråkigt väder, får hoppas att de sista av snön smälter bort snart och våren kan komma så de blir sommar snart :)

 



Kommentarer
zara

det där gillar jag, tufft tidningsställ!

2010-03-25 @ 22:28:01
URL: http://depdesign-zara.blogspot.com
Carin

SV: Tackar :) jag kan alltid göra ett till dig :) hihi kram

2010-03-26 @ 08:43:19
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0