Rocker Barbie

Hallå alla glada läsare :)


Idag har jag haft KUA hela dagen o har skrivit ut massvis med Barbie bilder, och lite fakta, har även hittat den outfiten jag ska tillverka till mig egen storlek :) oo jag är så spänd på hur de ska bli o jag vill börja redan nu, men måste till skroten först o inskaffa tyger :) och de bästa med plagget är att jag kan använda plaggen annars också, om jag gör allt i delar, Så den kommer inte att ligga i garderoben o samla damm precis ;)





Vädret idag har varit kanon :) när man sitter inne på sitt rum o kollar ut genom fönstret o ser den fina solnedgången så känns de lite som vår/sommar, o om man kollar åt andra hållet ligger det fortfarande kvar lite snö :/ hoppas hoppas verkligen att snön försvinner snart..

 


Imorgon blir de en tripp till Göteborg o ska träffa Annie ska shoppa lite o fika :P ska bli riktigt kul..

I måndags fick jag ett samtal av mamma o hon berättade att en kompis till mig hade gått bort i cancer för några dagar sen :( så jag skickar en liten tanke till henne o hennes familj. Usch de är inget kul de där med cancer :/



Kommentarer
Emma

Om det är kläderna till dockan du har på bild du ska sy så finns dom i ministorlek hemma. Jag hade just den dockan när jag ver liten!

2010-03-06 @ 20:45:10
URL: http://mitttittin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0