Pigg o glad

Hallå alla goa läsare :)


Idag har jag verkligen varit pigg, men shit va jag inte kunde somna igår :S jag hade så ont i mitt knä sen dagen vid datorn, borde ha suttit i en konstig ställning för jag fick lägga en kudde under knät men de hjälpte inte o jag smörjde in med Heat (Aloe Vera) Men jag hade så grymt ont o kunde inte somna låg bara o vred o vände :( gick o la mig vid 11 somnade inte förens halv 1, läste lite bok i omgångar, la mig ner o slappnade av o började räkna :P tänkte se om de blev bättre, men f** inte de heller, usch jag ville bara vara barn o bodde hemma så jag kunde gå o lägga mig hos päronen men jag var inte hemma o jag är inte barn, men till slut så somnade jag, men självklart så skulle jag drömma massvis med konstigt också :S om en spindel som hoppade o var allmänt äcklig, ska se vad de betyder.. men jag var ialf pigg när jag vaknade o de var ju tur det :P


Och jag är klar med min andra kudde elr framsidan ialf :P så jag har bara 55 cm kvar att väva, sen ska jag bara ta ner allt o sy ihop det :P


Imorgon ska vi ha KUA (konstnärligt Utvecklings Arbete) får vi se vad de ska bli av.. :P fick reda på av min lärare att Mölnlyckes museum har utställning av Barbie & Ken, ååå dig ska jag verkligen, kan få ännu bättre idéer på vad jag ska sy för något :P jag har redan nu två st klänningar som jag tycker riktigt mkt om så jag har alltid en backup plan om jag inte skulle hitta någon intressant på museumet.


Gjort trappan till modevisningen klar i dag..


Hela dagen har verkligen rullat på kanon idag, o vädret ska vi inte tala om hur fint de är,


Just nu sitter jag vid fönstret o kollar ut på detta underbara väder



Blir ni avundsjuka elr??? Hihi^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0