Mynta

Jag vet inte vart jag ska börja har hänt så mkt dom senaste dagarna :P


I går (måndags) hade vi ett band som kom hit o spelade ”Mynta” hette dom, var riktigt härlig musik :) dagen började inte så bra så de piggade upp lite att så lyssna på dom :P

Hittade ett klipp på you tube, jag vet inte än hur jag själv kan lägga in videoinlägg :S någon som vet kanske?? :P


(klicka på bilderna för att då dem större)





Igår när jag skulle värma mackor så bränner jag mig på ungen, f**n va de gjorde ont, sköljde direkt med kallt vatten och gick till rummet och smörjde in med GELLY från Aloe Vera, idag ser de nästan ut som jag har fått ett födelsemärke :S de svider inte lika mkt i dag, men shit vad de sved i går :/ usch.. ett tips :P se till att inte bränna er på ugnen, INTE SKÖNT!!





Idag har jag jobbat med tidningen och sytt klart en klänning, de är bara en bild som fattas till tidningen sen är den helt klar :) nu börjar de verkligen närma sig, och idag fick jag även se en skiss på min affisch till modevisningen, den var så himla snygg :) kanske kommer ta den stilen till mina visitkort sen :P



Kommentarer
Pappa

De första dagarna ska du smörja ofta med Gellyn från Forever Living. Kram

2010-03-16 @ 21:36:55
carin

SV: de gör jag :) smörjer lite då och då. kram

2010-03-17 @ 08:38:53
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0